انواع و خلاء پمپ وكيوم خلاء حلقه آب

انواع و خلاء پمپ وكيوم خلاء حلقه آب
هنگامي كه پروانه از ۱۸۰ درجه به ۳۶۰ درجه مي چرخد ​​، سطح داخلي حلقه آب به تدريج به توپي نزديك مي شود ، و حفره كوچك كوچكتر و بزرگتر مي شود. هنگامي كه فشار گاز در فضا بيشتر از فشار درگاه اگزوز بالا مي رود ، هنگامي كه محفظه كوچك به پورت اگزوز وصل مي شود ، گاز تخليه مي شود. هرگاه پروانه يك هفته مي چرخد ​​، فضاي بين پره ها (محفظه كوچك) يك بار خسته مي شود و اگزوز مي شود ، و چندين محفظه كوچك به طور مداوم كار مي كنند ، به گونه اي كه پمپ به طور مداوم گاز را گاز مي زند يا فشار مي دهد.


زيرا در فرآيند كار ، گرما توليد مي كند كه حلقه آب كار را گرم مي كند و در همين زمان ، بخشي از آب و گاز به هم تخليه مي شوند. بنابراين در فرايند كار ، براي خنك كردن و تكميل آب مصرفي در پمپ ، به طور مداوم آب پمپ لازم است تا نيازهاي كار پمپ برطرف شود. وقتي ديگر گاز اگزوز استفاده نمي شود ، يك جداكننده آب بخار در يك طرف بندر اگزوز پمپ وجود دارد (كه مي تواند با يك مخزن آب ساخته شده توسط خود جايگزين شود).

پس از تخليه گازهاي خروجي و بخشي از آب در جداساز بخار ، گاز از لوله اگزوز تخليه مي شود و آب به دليل گرانش در جداكننده باقي مي ماند و از طريق لوله بازگشت به پمپ گردش مي يابد. با كارگردان زمان كار ، دماي سيال كار همچنان بالا مي رود. در اين زمان ، مقدار مشخصي از آب سرد (مي توان از آب شير استفاده كرد) بايد به دستگاه جداكننده بخار اضافه شود تا دماي سيال كار كاهش يابد و اطمينان حاصل شود كه پمپ مي تواند الزامات فني مورد نياز و شاخص هاي عملكرد را برآورده كند.

دماي سيال كار همچنان بالا مي رود در اين زمان ، مقدار مشخصي از آب سرد (مي توان از آب شير استفاده كرد) بايد به دستگاه جداكننده بخار اضافه شود تا دماي سيال كار كاهش يابد و اطمينان حاصل شود كه پمپ وكيوم مي تواند الزامات فني مورد نياز و شاخص هاي عملكرد را برآورده كند.

[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۳۳:۲۸ ] [ بلاگ ]
[ نظرات (0) ]
[ ]